Update: 22/07/2024
Zobaczyłem wczoraj taki wpis jednego z naszych rodzimych influencerów:

Któren to wpis mnie kapkę zaskoczył.
- Primo, bo pojęcia nie mam, co właściwie Pan Bartek miał na myśli (hm, pewnie po prostu niską popularność, jeno tak dziwnie sformułowaną?)
- Secundo, bo umiejętność sprzedaży przez Perłę piw w tych stylach oznacza w praktyce sprzedaż o ograniczonym zasięgu, małych warek. Acz znając życie większych, niż niejeden krafcikowy browar ma możliwość uwarzyć jednorazowo. Może o to biega, że popieranie sprzedaży wokół komina?
- Tertio: bo browar w którym OP pracuje nie wypuścił żadnego piwa w żadnym z tych stylów. W tym kontekście to już się lepiej nie wgłębiam w tematy strachu i umiejętności sprzedaży
No to postanowiłem sobie zerknąć, jak te Perły wypadają na tle innych, nie tylko kraftowych browarów na UT. I to nie to, że „od zawsze” – patrzyłem tylko ostatnie 2 lata (czy tam właściwie ostatnie 104 tygodnie). No i tegez… 3 tabelki, z których wychodzi, że jednak Perła chyba też nie do końca umie w sprzedawanie tych stylów, przynajmniej osobom z UT? Albo niektóre browary krafcikowe się nie boją? Nie wnikam, interpretacje dowolne.
Aha, Alt od Perły jeszcze się nie pojawił, więc go nie ma na UT