Update: 14/01/2024

4 spore tabele (Browary, Piwa, Style, Userzy). Tak sobie myślę, że powtarzanie piw mówi sporo, często więcej niż wysokie średnie, tyle, że o całym powiązaniu a la dostępność, cena, smak, moda, cośtam, cośtam…

Całość ma następujące założenia:

  • Powtórka to zgodnie ze słownikiem – co najmniej drugie to samo piwo danego użytkownika. Jeśli dana osoba ma 3 czekinki danego piwa, to ma dwie powtórki itp.
  • Warto pamiętać, że niektóre osoby programowo olewają czekinowanie powtórek, sporo zaś podchodzi do tego luźno, zrobi tego czekina albo nie zrobi. Acz niektóre osoby sumiennie klikają, nawet powtórki w postaci łyczka.
  • Dane dla całości te same co na poprzednim wykresie, po ograniczeniu do samych powtorek mamy z globalnych parametrów:
    • Ponad 64 tyś “osobopiw” z powtórkami (z ponad miliona w sumie, więc tych powtórek znów tak dużo nie ma)
    • Ponad 100 tyś powtórek
    • Ponad 3 tysiące browarów z przynajmniej jedną powtórką
    • Ponad 24 tyś piw z przynajmniej jedną powtórką
  • Aha, podobnie jak poprzednio – uwzględniłem 4.9+, kilka osób extra się załapało
  • Tabele Userów i Stylów są pełne, Piw to Top 196 (bo 200 by się stało 210), Browarów Top100
  • Takie rankingi top5 w kolejnych kolumnach najczęstszych czy to stylów czy osób czy czegoś tam nie uznają remisów, w razie takowego decyduje alfabet. No i są na podstawie wartości bezwzględnych a nie procentów (kiedyś pewnie takie procentowe zrobię)
  • Na fonie wuja widać, na kompie trochę więcej, ale i tak warto pobawić się powiększeniem (ctrl i roller myszki np)
  • Nieatpliwie warto jak ktoś chce pownikać sobie wyszukiwać / sortować.
  • Niebieskie napisy w tabelach klikalne
  • Heh, właśnie zauważyłem: słodzone Lindemansy mają zaskakująco dużo powtórek… bo niedawno połączyli roczniki a ludzie brali “do deski czekinkowej” 🙂