Update: 10/09/2023
Co prawda tej stronki nie uaktualniam, ale sprawdziłem sobie jak to teraz wygląda dla knajp z live. Dodatkowo jeśli któraś z knajp nie ma 30 monthly, to nie była brana pod uwagę. No i widzę, że trochę niechcący te spoty “prv” się załapały z rozpędu, z których w live zrezygnowałem
- Metoda punktacji 1: suma punktów za miejsca w venues, liniowo, czyli 1 Mc = 15 punktów (dla venues z pełna obsadą), każde kolejne miejsce o punkt mniej. Dla venues mających mniej niż 15 osób w tym UT rankingu, maksymalna liczba punktów = liczba obsadzonych miejsc. Sposób punktacji premiuje Ćmy Barowe.
- Metoda punktacji 2: suma punktów procentowych ze wszystkich zajętych miejsc, składowe zaś dla każdego z miejsc to % czekinów danej osoby w stosunku do knajpianego Total. Sposób punktacji premiuje Meble Właściwe.
Wstępnie tabela posortowana pkt z metody 2.
Kolumna “Miasto” jest orientacyjna (wyliczana na zasadzie niekoniecznie skutecznej, czyli miasto knajpy, w której dana osoba ma najwyższe miejsce spośród “swoich miejsc” – przy remisach decyduje kolejność alfabetyczna)
Konta ukryte (w momencie zbierania danych) nie są uwzględnione w tabeli.