Ostatni update: 14/05/2023

Jako, że minął okrągły miesiąc od Kopyrowego filmiku wychwalającego pod niebiosa piwo, które jest ideolo pod zwiększenie liczby czkekinów (szeroka dystrybucja, dostępne od dawna, tanie, styl dla każdego), to sobie sprawdziłem, jak to wygląda w praktyce (wykres przedstawiający sporo miesięcy przed filmikiem oraz ten jeden po filmiku). Aha, filmik dostępny tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=8O1qJq5ZthI

No i Efekt Kopyra nadal występuje, procentowo nawet solidny, acz jak popatrzeć na liczby bezwzględne, to już tak różowo to nie wygląda (+30 czekinów w miesiącu przy 22 i pół tysiąca wyświetleń filmu – nawet biorąc pod uwagę, że UT używają pojedyncze procenty widzów – nie wygląda imponująco)

Oczywiście nie mam pojęcia, czy czasem browar nie rozszerzył jakoś dystrybucji czy cuś i dlatego Kopyr się załapał, acz pewnie nie, bo co by nie mówić czołowy PL vloger ewidentnie szuka piw które mogą mu zrobić dobrze na zasięgi.