Ostatni update: 07/02/2024

Co prawda tych statystyk nie uaktualniam, ale sprawdziłem sobie jak to teraz, po ponad pół roku wygląda dla knajp z live. Jeśli któraś z knajp nie ma 30 monthly, to nie była brana pod uwagę.

  • Metoda punktacji 1: suma punktów za miejsca w venues, liniowo, czyli 1 Mc = 15 punktów (dla venues z pełna obsadą), każde kolejne miejsce o punkt mniej. Dla venues mających mniej niż 15 osób w tym UT rankingu, maksymalna liczba punktów = liczba obsadzonych miejsc. Sposób punktacji premiuje Ćmy Barowe.
  • Metoda punktacji 2: suma punktów procentowych ze wszystkich zajętych miejsc, składowe zaś dla każdego z miejsc to % czekinów danej osoby w stosunku do knajpianego Total. Sposób punktacji premiuje Meble Właściwe.

Wstępnie tabela posortowana pkt z metody 2.

Kolumna “Miasto” jest orientacyjna (wyliczana na zasadzie niekoniecznie skutecznej, czyli miasto knajpy, w której dana osoba ma najwyższe miejsce spośród “swoich miejsc” – przy remisach decyduje kolejność alfabetyczna)

Konta ukryte (w momencie zbierania danych) nie są uwzględnione w tabeli.